fbpx

Strategjia e oqeanit blu

Strategjia e Oqeanit Blu është një teori e marketingut në të cilën një biznes hyn në një treg që ka pak ose aspak konkurrencë.

Strategjia e Oqeanit Blu është një teori e marketingut në të cilën një biznes hyn në një treg që ka pak ose aspak konkurrencë. Strategjia përqendrohet në largimin nga një treg ekzistues dhe kërkimin e tregjeve të reja.


Cfarë do të thotë kjo për starategjinë tuaj të marketingut ?
Veçohu nga konkurentët . Mos ki frikë të guxosh me metoda të reja .

Mos kopjo. Krijo Autentitet.
Nëse të duhet ndihmë, ti e di shumë mirë se kë duhet të kontaktosh….

Share:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Social Media

Most Popular

Get The Latest Updates

Subscribe To Our Weekly Newsletter

No spam, notifications only about new products, updates.

Categories

Related Posts

Gjenerata Z

Gjenerata Z do të marrë përsipër ekonominë në një dekadë, megjithëse ka humbur potencialisht 10 trilionë dollarë fitime për shkak të pandemisë.

Read More »

Strategjia e oqeanit blu

Strategjia e Oqeanit Blu është një teori e marketingut në të cilën një biznes hyn në një treg që ka pak ose aspak konkurrencë.

Read More »